1393-11-30 10:11
3583
1
10744

آخوند میرابی: حرکت مردم اسلام تپه در تحویل داوطلبانه ماهواره مصداق بارز اطاعت از رسول الله است

مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه بندرترکمن در جشن تحویل دواطلبانه ماهواه مردم اسلام تپه گفت : مایه بسی خوشحالی است که مردم طی حرکتی مجاهدانه اقدام به تحویل این ابزارهای فرهنگی سمی دشمن شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن ، حاج آخوند میرابی مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره تپه بندرترکمن در جشن تحویل دواطلبانه ماهواه مردم اسلام تپه گفت:مایه بسی خوشحالی است که مردم طی حرکتی مجاهدانه اقدام به تحویل این ابزارهای فرهنگی سمی دشمن شدند.

وی با اشاره به آیات قرآن در مورد این حرکت مردمی افزود:اهالی بصیر روستا با این حرکت خود نشان دادند که دلهای مومنان با تذکرات و هوشیاری ها ی اعلام شده پذیرای سخن حق است لذا مومن حقیقی کسی است که عزت،عظمت و پیروزی دین اسلام را خواهان باشد و در این راه عملا تلاش کند.

میرابی تصریح کرد:امروز روزی است که احادیث رسول اکرم (ص) در مورد پیروان واقعی خود محقق شد که اطاعت از پیامبر اسلام و پیروی از راه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که با ایثارگری جانشان را برای حفظ دین در طبق اخلاص گذاشتند امری با ارزش و ستودنی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:مجاهدین صدر اسلام با پاکسازی شرک و بت پرستی از امام و ارزشهای مکتب خود دفاع کردند و امروز نیز بتهای نوین دشمن در خانه ها توسط پیروان واقعی رسول اکرم (ص) تحویل داده شد که مایه فخر و مباهات امت محمدی است.

میرابی یادآور شد:حرکت جهادی مردم این روستا در دشمنی با مشرکین و منافقینی که ابزارهای نفوذ خود را به منازل مردم کشانده اند همانند حرکت مجاهدان صدر اسلام در نابودی بتهای شرک و بت پرستی و الگویی برای تمام مسلمانان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد مرادی

سلامیه حرف درست مجاهدین صدر اسلام با پاکسازی شرک و بت پرستی از امام و ارزشهای مکتب خود دفاع کردند.تشکر از آخوند میرایی

0
0
پاسخ
1393-12-05 02:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.